Rozwiąż krzyżówkę
1. Jedna z form wokalno - instrumentalnych o treści religijnej.
2.Nasz narodowy taniec
3.Utwór orkiestrowy wykonywany jako wstęp do dzieła sceniczno - muzycznego
4.Taniec występujący w siucie.
5.Najsłynniejszy kompozytor baroku.

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • issa
  • Rozwiązujący
2010-01-23T18:04:13+01:00
1.Pasja
2. Polonez
3.Uwertura
4.menuet, sarabanda, bourree , gawot
5.Johann Sebastian Bach
Mam nadzieje że pomogłam;)
42 4 42
2010-01-23T18:17:29+01:00
1.opera,oratorium, pasja, kantata i msza.
2.polonez,
3.toccata
4.menuet, sarabanda, bourree czy gawot
5.CLAUDIO MONTEVERDI lub GIOVANNI GABRIELI lub JOHANN SEBASTIAN BACH lub
ANTONIO VIVALDI


proszę;)))
26 4 26
2010-01-23T19:11:34+01:00

1.Pasja
2. Krakowiak
3.Uwertura
4.menuet, sarabanda, gawot
5.Bach
14 2 14