Odpowiedzi

2010-01-23T18:03:47+01:00
Bo zajmują duzą częś na Ziemi i jakby ich nie było to obniży sie poziom tlenu na Ziemi. A poza tym Znajduje się tam najwięcej gatunków zwierząt, które bezpowrotnie by wyginęły.
6 4 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-23T23:30:51+01:00
Niszczenie ich zmienia cykle hydrologiczne a to powoduje susze, powodzie lub erozję gleby na obszarach, gdzie zjawiska te uprzednio nie występowały. Wycinanie lasów zmienia również albedo, czyli współczynnik odbicia światła od powierzchni Ziemi, co w efekcie wpływa na rozkład wiatrów i prądów morskich oraz zmienia rozkład opadów atmosferycznych.

chyba jest dobrze miałam to na przyrodzie :-)
7 3 7