Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-23T18:08:32+01:00
[(a⁸:a⁵)a⁴] : [(a⁹)² :a²¹] = [(a⁸⁻⁵)a⁴] : [a¹⁸:a²¹] = [a³⁺⁴]:[a⁻³] = a ⁷ :a⁻³
teraz dodajemy wykładniki czyli 7-(-3) = 10
wynik to a ¹⁰

proszę o naj:)
2010-01-23T18:12:54+01:00
(aΛ8:aΛ5)*aΛ4 pod kreską (aΛ9)Λ2:aΛ21 = aΛ7 pod kreską aΛ-3 = aΛ7:aΛ-3 =aΛ10
oznaczenia tak jak u ciebie
2010-01-23T18:16:37+01:00
A⁸
----- * a⁴
a⁵
------------- =
a¹¹
-----
a²¹



Noo, tak dziwnie, ale nie dam rady zrobić kreski ułamkowej . Jak coś, to są tu ułamki piętrowe ;)).
Użytkownicy powyżej zrobili całe równanie, ale pisze, żeby tylko uprościć, to uprościłam ;))