Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-23T18:11:13+01:00
Nagonasienne;
sosna limba, świerk pospolity, jodła pospolita, modrzew europejski, cic pospolity, jałowiec pospolity
okrytonasienna
buk pospolity, grab zwyczajny, jesion wyniosły, olsza czarna, lipa drobnolistna, topola osika
2010-01-23T18:17:26+01:00
A)
sosna zwyczajna,trawy, zboża, kukurydza, bambus,groch, fasola, pomidor, marchew,Sosna górska
b)
*jednoliścienne, wiechlinowe (trawy):
-zboza: ryż, pszenica, jęczmień, żyto, kukurydza
-trawy
-bambusy
*dwuliścienne, bobowate:
-groch, fasola, bób, łubin, soja, koniczyna, robina akacjowa (drzewo)
*dwuliścienne, różowate:
-drzewa i krzewy owocowe, np. jabłoń, grusza, śliwa
-rośliny zielne, np. truskawka
-krzewy, np. porzeczka
*dwuliścienne, kapustowate:
-rośliny uprawne: kapusta, kalafior, rzodkiew
1 5 1
2010-01-23T19:04:59+01:00
Nagonasienne
- Jałowiec
- Cis Pospolity
-Cyprysowate
- Żywotnik zachodni
-Kosodrzewina
-modrzew europejski
-jodłapospolita
-sosnapospolita
-świerk pospolity
Znam tylko 9 .

Okrytonasienne
-miłorząb dwuklapowy
-pokrzywa
-topola
--zboza - ryż,-pszenica-jęczmień-żyto-kukurydza
-trawy
-bambusy
Tylko tyle co przyszło mi do głowy Pozdrawiam ')