Odpowiedzi

2010-01-23T18:14:59+01:00
Http://www.sciaga.pl/tekst/49611-50-moja_ulubiona_muzyka_hip_hop

moze cos takiego ;)
4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-23T18:17:59+01:00
Moi ulubionym typem muzyki jest hip-hop oraz pop.
Niestety nie potrafię wybrać , który z nich jest lepszy.
Ta muzyka mnie rozluźnia , odstresowuje się przy niej .
Wszystkie kłopoty znikają gdy słucham swych ulubionych utworów pop'owych lub hio-hop'owych.
Myślę, że każdy przy swoim rodzaju muzyki , staje się inny . ;)
6 4 6
  • Użytkownik Zadane
2010-01-23T18:26:16+01:00
Moja ulubiona muzyka jest Metal ponieważ uwielbiam dźwiek gitary elektrycznej. Ale tak naprawdę lube słuchać metalu dlatego że łatwo do głowy przychodzą mi ciężkie i ostre rytmy oraz bardzo lubię słuchac solówek .
Metal przeważnie jest grany w cieżkim stylu i kiedy jestem zła/zły to mogę się na nim wyżyć nie odbijąc sie słowami na innych ludziach .
3 4 3