Odpowiedzi

2010-01-23T18:21:57+01:00
EUROPA PÓŁNOCNA:

1. Islandia – REJKIAWIK
2. Norwegia – OSLO
3. Szwecja – SZTOKHOLM
4. Finlandia – HELSINKI
5. Dania – KOPENHAGA


EUROPA ZACHODNIA:

1. Holandia – AMSTERDAM
2. Belgia – BRUKSELA
3. Niemcy – BERLIN
4. Luksemburg – LUKSEMBURG
5. Francja – PARYŻ
6. Wielka Brytania - LONDYN
7. Irlandia – DUBLIN

EUROPA POŁUDNIOWA:

1. Portugalia – LIZBONA
2. Hiszpania – MADRYT
3. Monako – MONAKO
4. Włochy – RZYM
5. San Marino – SAN MARINO
6. Watykan - -----
7. Malta – VALLETTA
8. Słowenia – LUBLANA
9. Chorwacja – ZAGRZEB
10. Bośnia i Hercegowina – SARAJEWO
11. Andora – ANDORA
12. Serbia - BELGRAD
13. Czarnogóra – PODGORICA
14. Albania – TIRANA
15. Macedonia – SKOPIE
16. Grecja – ATENY


EUROPA ŚRODKOWO- WSCHODNIA:

1. Polska – WARSZAWA
2. Czechy – PRAGA
3. Słowacja – BRATYSŁAWA
4. Węgry – BUDAPESZT
5. Rumunia – BUKARESZT
6. Bułgaria – SOFIA


EUROPA WSCHODNIA:

1. Rosja – MOSKWA
2. Litwa – WILNO
3. Łotwa – RYGA
4. Estonia – TALLIN
5. Białoruś – MIŃSK
6. Ukraina – KIJÓW
7. Mołdawia – KISZYNIÓW


KRAJE ALPEJSKIE :

1. Szwajcaria – BERNO
2. Austria – WIEDEŃ
3. Lichtenstein - VEDUZ
1 5 1
2010-01-23T18:22:26+01:00
EUROPA PÓŁNOCNA:

1. Islandia – REJKIAWIK
2. Norwegia – OSLO
3. Szwecja – SZTOKHOLM
4. Finlandia – HELSINKI
5. Dania – KOPENHAGA

EUROPA ZACHODNIA:

1. Holandia – AMSTERDAM
2. Belgia – BRUKSELA
3. Niemcy – BERLIN
4. Luksemburg – LUKSEMBURG
5. Francja – PARYŻ
6. Wielka Brytania - LONDYN
7. Irlandia – DUBLIN

EUROPA POŁUDNIOWA:

1. Portugalia – LIZBONA
2. Hiszpania – MADRYT
3. Monako – MONAKO
4. Włochy – RZYM
5. San Marino – SAN MARINO
6. Watykan - -----
7. Malta – VALLETTA
8. Słowenia – LUBLANA
9. Chorwacja – ZAGRZEB
10. Bośnia i Hercegowina – SARAJEWO
11. Andora – ANDORA
12. Serbia - BELGRAD
13. Czarnogóra – PODGORICA
14. Albania – TIRANA
15. Macedonia – SKOPIE
16. Grecja – ATENY


EUROPA ŚRODKOWO- WSCHODNIA:

1. Polska – WARSZAWA
2. Czechy – PRAGA
3. Słowacja – BRATYSŁAWA
4. Węgry – BUDAPESZT
5. Rumunia – BUKARESZT
6. Bułgaria – SOFIA


EUROPA WSCHODNIA:

1. Rosja – MOSKWA
2. Litwa – WILNO
3. Łotwa – RYGA
4. Estonia – TALLIN
5. Białoruś – MIŃSK
6. Ukraina – KIJÓW
7. Mołdawia – KISZYNIÓW


KRAJE ALPEJSKIE :

1. Szwajcaria – BERNO
2. Austria – WIEDEŃ
3. Lichtenstein - VEDUZ
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-23T18:23:51+01:00
PAŃSTWO: stolica:
Albania Tirana
Andora Andora
Austria Wiedeń
Belgia Bruksela
Białoruś Mińsk
Bośnia i Hercegowina Sarajewo
Bułgaria Sofia
Chorwacja Zagrzeb
Czarnogóra Podgorica
Czechy Praga
Dania Kopenhaga
Finlandia Helsinki
Francja Paryż
Grecja1) Ateny
Hiszpania2) Madryt
Holandia Amsterdam3)
Irlandia Dublin
Islandia Reykjavik
Kazachstan4) Astana
Liechtenstein Vaduz
Litwa Wilno
Luksemburg Luksemburg
Łotwa Ryga
Macedonia Skopje
Malta Valletta
Mołdawia Kiszyniów
Norwegia Oslo
Polska Warszawa
Portugalia Lizbona
Rosja Moskwa
Rumunia Bukareszt
San Marino San Marino
Serbia8) Belgrad
Słowacja Bratysława
Słowenia Lublana
Szwajcaria Berno
Szwecja Sztokholm
Turcja Ankara
Ukraina Kijów
Watykan Watykan
Węgry Budapeszt
Wielka Brytania Londyn
Włochy Rzym