Odpowiedzi

2010-01-23T18:27:00+01:00
Jednym z takich ludzi był Mikołaj Kopernik.Głosił on herezję i mógł przez to umrzeć
9 1 9
2010-01-23T18:27:40+01:00
Pewnego razu chłopiec bardzo chciał zostać aktorem. Był bardzo zdolny, ale miał problemy z głosem (takie naprowadzenie )
5 1 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-23T19:26:02+01:00
Moim zdaniem osobą godną szcunki jest Leonardo Da Vinci ponieważ całe swoje życie poświęcił pełnej pasji pracy oraz poszukiwaniu coraz to nowych mecenasów, których pieniądze miały ją umożliwiać. Intensywnie uczestniczył w życiu umysłowym epoki, spotykał się z największymi władcami, uczonymi i artystami swoich czasów.Stworzył on obraz "Mona Lisa" który jest skarbem światowej kultury.
17 2 17