Odpowiedzi

2010-01-23T18:30:12+01:00
{2x+3y=8 /*(-2)
{6y+4x=16

{-4x-6y=-16
{6y+4x=16

0=0

Odp. Układ ten jest nieoznaczony.
4 3 4
2010-01-23T18:31:22+01:00
2x+3y=8 | x(-2)
4x+6y=16

-4x-6y=-16
4x+6y=16
----------------
0=0


Równanie tożsamościowe nieoznaczone

B
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-23T18:33:07+01:00
A.

2x + 3y = 8
6y + 4x = 16


2x + 3y = 8 / *-2
4x + 6y = 16


-4x -6y = -16
4x + 6y = 16
................
0 = 0 Ma jedno rozwiązanie, dlatego oznaczony.
5 3 5