Odpowiedzi

2010-01-23T18:32:02+01:00
-Czesc kochanie jak sie spalo?
-dobrze.
-jutro mamy babkiet kochanie.!
-oj bymj zapomnial.
-oo,nie musze sobie sukienke kupic? Daj mie 300 zl.
-300zl?? to chyba ......
- Tak masz racje za malo daj 600zl. Jeszcez musze isc do kosmetyczki, fryzjera daj 1000zl..
-oj kochacie i tak jestes piekna ?? po co ci te sukienki , makijaże , fryzujry. mi sie podobasz. Chyba nie stroisz sie dla innych??
- no co ty kochanie ... dobra uciekam bo z helena sie umówiłam ... papapa
-Papa....-rzekł mąż
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-23T18:32:07+01:00
-siemano (facet)
- hej tygrysku
- Zobacz co dzis kupilem w suwalkach
- jedzisz do takiej zapyzialej dziury?
- Kotku przeciez mieszkali tam twoi rodzice.
- A faktycznie zapomnialam..;) Biore tabletki Acodin=)
- Świństwo... Mozg powinien rozwijac sie saam
- A tylko lamusy rozwijaja swoje lebki przez samoistnie wyczyniajace sie czynniki


SPRAWDZONE! tez mialam to i dalam pani i postawila mi 6 za nutke humorku:) POZDROWIONKA