Odpowiedzi

2010-01-23T18:36:44+01:00
Szczęście Ci niosę i Ty daj mi szczęście! Ręce wyciągam, by chwycić Twe ręce. Sercem gorącym przyjmuję Twe serce, pragnę być z Tobą i... już nikim więcej.
2010-01-23T18:37:01+01:00
Wszystkiego najlepszego z okazji walentynek ślicznotko dużo uśmiechu ze mnie i miłości przede wszystkim.

mam nadzieje że bedzie??!
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-23T20:49:04+01:00
Najlepsze są ułożone samodzielnie.. Wez się tak glebnij na łóżko .. pomyśl o tej osobie i samo przyjdzie do głowy :)
Ja kiedyś ułożyłam na urodziny .. chyba ze 3 wierszyki..
i takie tępe nie były xD
Ale nie pamiętam ich.
Otwórz oczka Kochanie mamy nowy dzień..
Pare ćwiczeń, a potem do ubikacji by przemyć się.
śniadanie najważniejsze jest, więc je zjesz.
To nie będzie zwykły dzień jak zawsze.
To Twe święto, które cudem stanie się.
Nie mam dla Ciebie kotku Składnych życzeń, ale chciałbym aby nasze serca się połączyły(albo abyśmy dalej trwali w miłości)
Bo wiem, że nie umiałbym żyć bez Ciebie.
.. i możesz jej opowiedzieć jej jaka jest itd,, Dokładnie :)
Że jest słodka, urocza, itd.,itd. Haha :):):)
Pozdrowionka xDD