Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-23T18:41:56+01:00
W(x)=x²+kx+p

W(-3)=0 teraz podstawiamy za x w jednym -3 a w drugim rownaniu 1
W(1)=0

{(-3)²+k*(-3)+p=0
{1²+k*1+p=0

{9-3k+p=0
{1+k+p=0

{9-3k+p
{p=-k-1

podstawiam

9-3k-k-1=0
8-4k=0
4k=8
k=2

podstawiam za k wartosc

p=-2-1

{p=-3
{k=2


{ - układ równań
{
2010-01-23T18:49:32+01:00

(-3)^2+k*(-3)+p=0
1^2+k*1+p=0

9-3k+p=0
1+k+p=0

9-3k+p
p=-k-1

9-3k-k-1=0
8-4k=0
4k=8
k=2

p=-3
k=2