Odpowiedzi

2010-01-23T18:49:55+01:00
Trzeba opisać obraz.

Na pierwszym planie...
Nieopodal....
Obok niego....
Zza drzewa...
Na drugim planie...
W tle obrazu widzimy...
8 2 8
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-23T18:50:23+01:00
Krajobraz jest jesienny. Połozony jest w górach, dosyć wysokich. Preważają odcienie brązu i zieleni . Na obrazie ukazane są osoby: miedzy innymi góralaki i górale. Po lewej stronie jest juhas który pasie owce, a po prawej góral z koniem króry ciągnie wóz. w oczy rzuca sie dosyć duża góralska chata. Za chatą stoją symetryczne brzozy w odcieniu żółci. W oddali znajdują sie pola a wśród nich domki małych rozmairów. wejścia do doliny pilnuja dwa krzewy jakby strażnicy.
Cały karjobraz ma bardzo ciepłe kolory i jest w harmonii. bardzo mi sie podoba i chcial/bym/abym miec go w pokuju.
9 4 9