Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-23T18:40:19+01:00
Najlepiej włóż to w czym czujesz się najlepiej ;)) Dobra zabawa gwarantowana. Gdy spytają Cię, za kogo się przebrałaś, po prostu powiedz: Przebrałam się za siebie. Zdziwieni, co ? Takiego przebrania nie będzie miał nikt ;))
2 5 2
2010-01-23T18:40:42+01:00
Załóż najładniejszą kiecke jaką masz do tego jakąś korone z papieru zrób i już
2010-01-23T19:31:29+01:00
Moim zdaniem możesz ubrać się w ciuchy, które są najbardziej dekoracyjne i w których Ci jest dobrze. Do tego możesz się trochę podmalować, lub zrobić coś samemu z różnych materiałów.
1 5 1