Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-23T18:45:01+01:00
1.Nie jeździć na łyżwach na zamarzniętych jeziorach i rzekach
2.Nie zjeżdżać na sankach przy ulicy
3.Nie rzucać się śnieżkami w których są ukryte kamienie
4.Nie ślizgać się na ulicach
5.zachowywać kolejkę przy zjeżdżaniu z górek
25 4 25
2010-01-23T18:49:20+01:00
1. Nie urządzać zabaw przy ruchliwej ulicy i nie zjeżdżać z górek, których koniec jest blisko drogi.
2. Nie wchodzić na oblodzone rzeki ani jeziora.
3. Nie rzucać śniegiem w pojazdy.
4. Nie rzucać śnieżkami, z ukrytymi przedmiotami w środku.
5. Zakładać ciepły ubiór, by uniknąć choroby.
18 4 18
2010-01-23T18:53:11+01:00
1) Nie zjeżdżaj z górki blisko jezdni.
2) Nie podpinaj sanek pod żaden pojazd.
3) Na lód wchodź tylko na lodowisku.
4) Jeżeli mieszkasz blisko rzeki, na lód wchodź wyłącznie za pozwoleniem rodziców i najlepiej by jeden z nich był niedaleko.
5) Nie nacieraj innych śniegiem.
6) Nie jedz śniegu, ponieważ nie zawsze jest on czysty.
26 3 26