Odpowiedzi

2010-01-23T18:41:46+01:00
Rolulus - był jednym z braci (Romulus i Remus); był załżycielem Rzymu i jego pierwszym władcom.
48 4 48
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-23T18:41:58+01:00
Heja. :-)
Nie wiem czy może być trochę z neta..?

Romulus - według legend był założycielem Rzymu i jego pierwszym władcą. Jego bratem był Remus.
Po osiągnięciu dorosłości Romulus i Remus dowiedzieli się o swoim pochodzeniu. Dokonali zamachu stanu przywracając na tron prawowitego władcę Numitora. Następnie z grupą młodzieży odeszli szukać nowej siedziby., którą znaleźli nad Tybrem, gdzie było siedem wzgórz. Na jednym z nich postanowili założyć miasto. I z tego zasłynęli.
25 4 25