Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-23T18:46:27+01:00
Tlenek wodoru: H₂O
Tlenek Baru: BaO
Tlenek Miedzi (I): Cu₂O
Tlenek Żelaza (II): FeO
Tlenek Węgla (II): CO
Tlenek Siarki (IV): SO₂
  • anns
  • Rozwiązujący
2010-01-23T18:57:27+01:00
Tlenek wodoru h2o ( wiadome ze H duze . 2 male O duze. )
tlenek baru BaO
tlenek miedzi I Cu2O (ps 2 mała )
tlenek żelaza II FeO
tlenek wegla II CO
tlenek siarki IV SO2 ( 2 małe )


2010-01-23T18:59:23+01:00
Tlenek Wodoru - H2O
Tlenek Baru - BaO
Tlenek Miedzi(I) - Cu2O
Tlenek Żelaza(II) - FeO
Tlenek Węgla(II) - CO
Tlenek Siarki(IV) - SO2