Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-23T18:49:39+01:00
- nie uznają Jezusa Chrystusa za Mesjasza
- gdzie indziej się modlą (chrześcijaństwo - kościół, judaizm - synagoga
- w chrześcijaństwie jest biskup, a w jud. jest rabin
- judaizm uznaje tylko 5 pierwszych ksiąg Biblii, a chrześcijanie uznają cełe Pismo Święte.
Proszę ;)
2010-01-23T22:30:42+01:00
W judaiźmie jest tylko stary testament,wierzą,że mesjasz dopiero przyjdzie ich księga tora
w chrześcijaństwie jest nowy i stary testament,mesjasz już był księga to pismo święte