Odpowiedzi

2010-01-23T18:45:19+01:00
Wyróżnienie przyznawane za wybitne osiągnięcia naukowe, literackie lub zasługi dla społeczeństw i ludzkości, ustanowione ostatnią wolą fundatora, szwedzkiego przemysłowca i wynalazcy dynamitu – Alfreda Nobla.
5 3 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-23T18:46:11+01:00
-fizyki
-chemii
-fizjologii lub medycyny
-literatury
-Pokojowa Nagroda Nobla
-Nagroda Banku Szwecji im. Alfreda Nobla w dziedzinie ekonomii
9 4 9
2010-01-23T18:46:32+01:00
Literatura, Nagroda Pokojowa, Chemia, Fizjologia/Medycyna, Fizyka, Ekonomia.
6 3 6