Odpowiedzi

2010-01-23T18:48:44+01:00
Romanizacja prowincji to proces polegający na przyjmowaniu przez podbitych mieszkańców prowincji imperium rzymskiej kultury,obyczajów,prawa,religii i języka łacińskiego
54 4 54
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-23T18:49:34+01:00
Chodzi tu o to że rzymianie którzy okupowali dane trytorium nadawali im własne zasady, język, kulture, podatki, taka próba upodobnienia - jest to właczenie danej prowincji do państwa rzymskiego - a konkretnie jeden z etapów wcielania jej do imperium. Bardzo często dokonywano tego za pomocą siły, nie idąc na ugode.
32 3 32