Powiedz po niemiecku (w tym przypadku napisz):
1.Zapytaj koleżankę/kolegę, czy ma zwierzęta domowe.
2.Powiedz, że lubisz zwierzęta i że chciałbyś mieć dużo zwierząt.
3. Powiedz, że masz chomika i świnkę morską.
4. Powiedz, że Martina nie ma zwierząt domowych, ale że chciałaby mieć psa.
5. Powiedz, że lubisz kanarki, ale nie lubisz złotych rybek.

Uwaga. Proszę o rozwiązanie całego zadania a nie tylko części. W innym przypadku zgłaszam SPAM.

2

Odpowiedzi

2010-01-23T18:58:10+01:00
1) Hast du Haustier?
2) Ich mag Tiere und ich hätte sie viel haben gewollt.
3) Ich habe den Hamster und das Meerschweinchen.
4) Martin ist nicht da der Haustier aber sie hätte den Hund haben gewollt.
5) Ich mag Kanarienvögel, aber ich mag Goldfische nicht.
15 3 15
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-23T19:08:29+01:00
1. Hast du die Haustiere?
2. Ich mag Tiere. Ich möchte viele Tiere haben.
3. Ich habe den Hamster und den Mumps.
4. Martina hat keine Haustiere, aber sie möchtet der Hund haben.
5. Ich mag die Kanarienvögel, aber ich mag die Goldfische nicht.
28 4 28