Odpowiedzi

2010-01-23T18:57:21+01:00
1)16=8+8
2)54=18+36
3)28=14+14
4)-10=6-16
5)-10,5=28,5-39
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-23T19:07:41+01:00
Aby sprawdzić musisz za x podstawić to co ci wyszło na końcu. :
4×4 = 2×4 + 8
16 = 8 + 8
16 = 16 , czyli wyszła dobra odpowiedź

* - czyli razy
5*9 + 9 = 2*9 + 36
45 + 9 = 18 + 36
54 = 54 też dobrze ci wyszło

12*2 + 4 = 7*2 + 14
24 +4 = 14 + 14
28 = 28 dobrze

7*1 - 17 = 6*1 - 16
7 -17 = 6 - 16
-10 = -10 dobrze
23 *6/4 - 45 = 19 * 6/4 - 39
34,5 - 45 = 28,5 -39
-10,5 = - 10,5 dobrze