Odpowiedzi

2010-01-23T18:57:48+01:00
Ponieważ rośliny w dzień produkują świeże powietrze,a w nocy rośliny oddychają tak samo jak i ludzie więc po całej nocy jest duszno bo wszystkie rośliny w pomieszczeniu oddychały tak jak i ty.
Najlepsza Odpowiedź!
  • hala
  • Rozwiązujący
2010-01-23T19:26:41+01:00
Dzień - pod wpływem światła > reakcja fotosyntezy> rośliny pobierają CO2 a wydzielają O2 - duża ilość tlenu w powietrzu
Noc - nie ma światła więc nie ma fotosyntezy > więc jest duż CO2 które my wydychamy
1 5 1