Odpowiedzi

2010-01-23T19:10:01+01:00
Czytalo sie bardzo dobrze i przyjemnie troche bylo niezrozumialych zdan ale dalo sie rade je wytlumaczyc
  • Użytkownik Zadane
2010-01-23T19:11:26+01:00
Niedawno miałam okazję zapoznać się z książką Bolesława Prusa pt. "Pan Tadeusz".
Powieść ta, szczerze mówiąc całkiem przypadła mi do gustu.
Choć nie jest napisana współczesnym językiem, poradziłam sobie z jej rozszyfrowaniem.
Uważam, że to jedna z najlepszych książek historycznych.
"Pan Tadeusz" udowodnł mi, że nie wszystkie `kilkuletnie` dzieła koniecznie muszą być nudne.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-23T19:19:10+01:00
Moim zdaniem "Pan Tadeusz" Adama Mickiewicza to fantastyczna książka. Uważam tak, ponieważ historię pisaną wierszem czyta się bardzo łatwo i szybko. Książkę czyta się z zaciekawieniem - wartka akcja momentami wstrzymuje dech w piersiach. Mały kłopot sprawia czasami starodawny język, ale mimo to uważam, że jest to książka zasługująca na miano epopei narodowej. Sądzę tak, gdyż w dużej mierze uczy patriotyzmu i miłości do ojczyzny.