Odpowiedzi

2010-01-23T19:16:02+01:00
droga ANIU
W PIERWSZYCH SŁOWACH MOJEGO LISTU, CHCE CI PODZIĘKOWAĆ ZA LIST KTÓRY DOSTAŁAM WCZORAJ OD CIEBIĘ....
SZKODA ŻE TWOJA MAMA JEST CHORA I ŻE NIGDZIE W TE FERIE NIE POJEDZIESZ, ALE TAK SIĘ ZDARZA...
JA W TYM ROKU JADĘ W GORY, TAK SIĘ BARDZO CIESZĘ, JUŻ SIĘ NIE MOGĘ DOCZEKAĆ NA FERIE....
POZDRAWIAM................................
PS. W GORY JADĘ TYLKO NA TYDZIEŃ TO MOŻE PRZYJEDZIESZ DO MNIE W DRUGIM TYGODNIU FERI??/
ODPISZ JAK NAJSZYBCIEJ
1 1 1
2010-01-23T19:26:08+01:00
Droga Kasiu .
W pierwszych słowach mego listu chciałabym cię mocno uściskać i pozdrowić. Tematem mojego listu są ferie. Chciałabym ci opowiedzieć gdzie wyjade i jak spędze czas.
Bardzo się ciesze ,że wyjade w moje wymarzone miejsce ,bo nigdy tam nie byłam i to moje marzenie. Moje wymarzone miejsce to góry Zakopane. A dokładnie Murzasichle to taka wieś nad Zakopanym. Właśnie parę dni temu tata oznajmił mi że jedziemy w góry, taka byłam radosna , że nie wiedziałam co powiedzieć. Ale po chwili się odnalazłam i powiedziałam że to najcudowniejsze co mogę robić w ferję.
Będę zjeżdżała z gór ale frajda pomyślałam .Sanki, narty ,stok jestem taka wesoła że nie mogę się już doczekać .Niestety już muszę kończyć, ale już niedługo do ciebie napiszę.


PS. Ze słodkimi pozdrowieniami ……….


Myślę że pomogła
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-23T20:33:49+01:00
Droga Kasiu! Oława 23.01.10


Pisze do Ciebie,ponieważ bardzo chce się z Toba podzielić moimi wspaniałymi i radosnymi przygodami.
Oraz chciałam powiedzieć ci gdzie będe spędzać ferie.
Jade w góry z rodziną myśle że będzie fajnie ale Ciebie tam nie będzie!
A ty gdzieś jedziesz? Wiesz bardzo się stęskniłam za Tobą i za naszymi szaleństwami,ale napewno moje ferie będą udane.
Po feriach napisze do Ciebie i powiem ci jak było i czy świetnie się bawiłam.
Dobra kończe napisze jeszcze.Pa!

PS: Odpisz szybko!
Przyjaciółka Magda (daj swoje imie)