Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-23T19:14:26+01:00
1) żądać czyjejś śmierci ,zabójstwa
2)dobra młodzież
)krzyczeć głośno
2010-01-23T19:15:18+01:00
Żądać czyjejś głowy- chciec kogos zabic
złota młodzież- dobra zyczliwa mlodziec
drzec sie jak stare przescieradlo- bardzo glosno krzyczec
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-23T19:18:08+01:00
1) Chcieć czyjejś głowy.
2) Młodzież, która jest wzorem do naśladowania.
3) Głośno krzyczeć, wrzeszczeć.