Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-23T19:29:17+01:00
Ja rzopoznaje u siebie napewno dar I czyli Dar mądrości on jest napewno jednym z najważniejszych przy jego pomocy mogę mądrze i z rozumem pomagac kościołowi. Dzięki temu darowi patrzę na kościoł oczami Pana Boga.

Również dar męstwa ten dar uwalnia człowieka od lęku . Pomaga mi wypełniac wszystkie obowiązki w kościele , pomagać i nie bac się niczego.
4 3 4
2010-01-23T20:10:00+01:00
Bóg dał nam 7 darów Ducha św.U siebie dostrzegam dar mądrości i rozumu- to one pomagają mi codziennie w szkolnych obowiązkach.Chodzę także co niedzielę do kościoła, w którym zbliżam się do Pana Boga. Jest to dar pobożności.Dar rady- to właśnie dzięki niemu służę pomocą swoim przyjacielom, którzy mają we mnie dobrego powiernika swych radości i smutków.Dar męstwa- choć rzadko go dostrzegamy, jest on bardzo ważny.Mnie on pomaga podnieść się po upadku.Bez Darów Ducha św. nie osiągnąłbym tyle w życiu i za to mu serdecznie dziękuję w codziennej modlitwie.
5 4 5