Asia przed maturą rpzwiązywała zadania testowe z matematyki(codziennie taką samą liczbe zadań) i w sumie rozwiązała448 zadan . Jesli rozwiązywałaby codziennie o 4 zadania wiecej, to rozwiązałaby te zadania o 2 dni krócej. Oblicz, przez ile dni Asia rozwiązywała zadania przed maturą i ile zadan rozwiązywała każdego dnia.

3

Odpowiedzi

2010-01-23T19:25:55+01:00
X - ilość dziennie rozwiązywanych zadań
y - ilość dni

x*y=448
(x+4)*(y-2)=448

i to sobie dokonczysz ;)
2010-01-23T19:28:45+01:00
X-ilość zadań jednego dnia
y-ilość dni
xy=448
(x+4)(y-2)=448

przez 16 dni Asia rozwiązywała zadania przed maturą i 28 zadań rozwiązywała każdego dnia
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-23T19:31:59+01:00
X - ilość zadań
y - ilość dni

x*y=448
(x+4)*(y-2)=448

x=448/y
(448/y +4)*(y-2)=448
teraz wystarczy rozwiązać 2 równanie i podstawić do pierwszego:)
jak cos to pisz na pw