Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-23T19:22:20+01:00
Mozna spędzic go z rodziną np.basen ogród,las
lub wyjechac gdzieś za miasto(wieś) i pozwiedzac okolice
  • Użytkownik Zadane
2010-01-23T19:23:41+01:00
-z koleżankami,
-pójść do kina,
-do galerii albo gdzieś połazić,
-pójść do jakieś kawiarni i pogadać z koleżankami,
-na gg,
-przed telewizorem,
-na basenie,

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-23T19:24:06+01:00
Heej. :-) Moja propozycja spędzania wolnego czasu:
- Chodzić na spacery
- Spędzać czas zrodziną (np.: grając w różne gry)
- Czytanie książek
- Oglądanie telewizji
- Chodzenie do kina
- Spotkania z przyjaciółmi
- Jazda na rowerze (lub sankach to zależy od pory roku)
Jest tego duuużo. :-> Do wyboru do koloru. ;-)