Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-23T19:28:27+01:00
Choleryk
chudy
hałas
hamowanie
zachód
choroba

Liczę na naj:D
4 4 4
  • Użytkownik Zadane
2010-01-23T19:31:57+01:00
1 flegmatyczny-spokojny przeciwieństwo ruchliwy - Mój mały kuzyn jest bardzo ruchliwy.
2 chudy/a - Jestem bardzo chuda.
3 hałas - W mojej klasie na lekcji religii panuje hałas.
4 wyhamowanie - Wyhamowanie na krętym zakręcie jest trudne.
5 zachód - Niemcy są na zachód od Polski.
6 chory - Mój tata jest chory.
1 1 1
2010-01-23T19:32:36+01:00
Flegmatyk-choleryk
gruby-chudy
cisza-hałas
przyśpieszenie-hamowanie
wschód-zachód
zdrowie-choroba
1 5 1