Odpowiedzi

2010-01-23T19:30:23+01:00
-bo na wsi jest czyste powietrze co wpływa na zdrowie ludzi
-Okolica jest spokojniejsza
-jest wiecej zwierzat hodowlanych
-wsie sa mniejsze więc wszyscy bardzo dobrze sie znaja
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-23T19:30:29+01:00
Świeże powietrze
spokój
zdrowa żywność
cisza
można wypocząc
2010-01-23T19:34:23+01:00
Moim zdaniem ludzie przeprowadzają się z dużych miast do małych wsi, ponieważ chcą odpocząć od huku, dużego ruchu. Chcą pooddychać świeżym powietrzem a nie zatruwać się spalinami samochodowymi lub dymami dużych fabryk. Możliwe również że chcą po prostu odpocząć od pracy, porozmyślać, żyć w zgodzie z naturą, przebywać z dala od ludzi...


Myślę że pomogłem :)
1 5 1