AAAAA
mirosławA ma x lat Nadzieja jest od niej o 6lat młodsza. Zapisz w jak najprostszej postaci wiek nadziei za 3 lata.
B BBBB
w trzech skrzyniach mieści się łacznie 300 piłek. W pierwszej skrzyni jest x piłek a w drugiej o y piłek więcej. Ile piłek znajduje się w trzeciej skrzyni?
CCCCCC
Podstawa trójkąta ma długość x, a wysokość jest 8 razy dłuższa. Zapisz w postaci uporządkowanego jednomianu pole tego trójkąta.

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-23T19:39:33+01:00
1. przykład (x-6)+3

2. przykład 3000-(x+x+y)

3. przykład 1/2*x*8x

Liczę na naj:P
2 3 2
2010-01-23T19:39:38+01:00
A)
x- wiek Mirosławy dzisiaj
wiek nadzieji za 3 lata:
x-6+3 = x-3
b)300-x-y
c)0,5×x×8x
uporządkowane: 4x²
2010-01-23T19:41:01+01:00
A)
x-wiek mirosławy
x-6 - wiek nadzei
odp:
(x-6)+3

b)
x-1 skrzynia
y-2skrzynia
z-3skrzynia
odp:
x+(x+y)+z=300
1 5 1