Na planie w skali 1:100 przedstawiono pokój Kasi i Basi.Oblicz rzeczywiste wymiary łóżek mieszczących się we wnękach pokoju.
(Wnęki te są przedstawione na rysunku w zeszycie w kratkę,zaznaczone są cztery kratki długości i dwie szerokości)

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-23T19:41:17+01:00
A1=1cm
b1=2cm
a2=1cm*100=1m
b2=2cm*100=2m

Wymiary łóżek to 2mx1m

Liczę na naj

5 4 5
2010-01-23T19:44:55+01:00
1cm ----100 cm
pokoj: 2cm na 1cm

2*100=200cm
1*100=100cm
wymiary lozek 2m x 1m
4 5 4