Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-01T18:51:36+02:00
Ja tą myśl rozumiem tak:
Jeśli coś potrafimy, jesteśmy w stanie zrobić lub nie, to sami dobrze o tym wiemy. Nikt nie powie nam, co jesteśmy w stanie zrobić, a czego nigdy nie dokonamy.
5 4 5
2009-10-01T18:52:41+02:00
Ja myśle to tak:
Ten cytat chce pokazać że w to co my wierzymy i jakie mamy możliwości każdy z nas umie sobie to p;owiedzieć i myśli żę zawsze ma rację
4 2 4
2009-10-01T18:52:48+02:00
Bo gdy tak myslisz to masz racje dlatego ze to ty zawsze wiesz czy cos potrafisz czy nie a nie ktos inny i to dlaetego masz racje...
3 2 3