Odpowiedzi

2010-01-23T19:54:14+01:00
1) po kolei od lewej: 1,044
1004,64
0,8127
0,001568
18,054
66,36015
2) a) 0,36
1,17
13,36
60,66
59,2
b) 6,72
46,75
8,4
6,1
115,68
3) a) 400m
32cm
10,01mm
napisałeś 1 8 ale tam chyba przecinka brakuje
jeśli będzie 1,8 to 42,3km
jeśli będzie 18 = 423
i ostatni = 15 min
b) 12,6kg
31,2dag
11,25min
4,125h
82,55m

Liczę na wysoką note ;D
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-23T19:58:46+01:00
1. tabelka
będę wpisywała co po koli trzeba wpisac
1,004
1004,64
0,8127
0,001568
18,054
66,36015
teraz w kolejności rosnącej:
0,001568
0,8127
1,004
18,054
66,36015
1004,64


2.
a)
0,36
1,17
13,36
60,66
59,2
b)
6,72
46,75
8,4
6,1
115,68
3.
a)
0,4km=400m
32cm
10,01mm
423km
15 min
b)
12,6kg
31,2dag
11,25min
4,125h
82,55m
2010-01-23T20:11:22+01:00
3. 1,044
6. 1004,64
2. 0,8127
1. 0,001568
4. 18,054
5. 66,36015

2
a 0,36
1,17
13,36
60,66
59,2

b 6,72
46,75
8,4
6,1
115,68

3
a0,4km=400m
3,2dm=32cm
10,01mm
42,3km=42300m
0,25 doby=8godzin

b 12,6kg
31,2dag=3,12kg
11,25min=675sek
4,125h= 247,5 min
82,55m

Liczę na naj:P