Odpowiedzi

2010-01-23T19:51:37+01:00
Przyczyny:
wyrzucanie smieci do lasow;
wyrzucanie baterii do smieci;
powstawaniw miast takich jak nepal;
kwasne deszcze
sposoby przeciwdzialania;
segregacja odpadow;
dbanie o ekosystem.

licze na naj
10 2 10
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-23T19:53:37+01:00
Przyczyny:
-człowiek likwidujący warstwę próchniczą z gleby
- wielopowierzchniowe wycinanie lasów
- obniżenie poziomu wód gruntowych
sposoby przeciwdziałania:
- stosowanie metod agrotechnicznych
- nawożenie organiczne przywracające warstwe próchnicy na glebie
14 3 14