Odpowiedzi

2010-01-23T19:46:32+01:00
Współczesny człowiek boi sie swojej śmierci i postrzega ją jako koniec swojego życia, koniec swojego istnienia.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-23T19:51:09+01:00
Współczesny człowiek dostrzega śmierć jako coś złego. Boi się tego momentu, gdy serce przestanie bić.
Moim zdaniem ludzie przynajmniej Ci wierzący w Boga nie powinni się jej bać, bo jest to szczęście i przejście do tego lepszego świata.
Teraz powinniśmy się spełniać, życie przetrwać z honorem,
aby nie spostrzegać śmierci w negatywny sposób.
A cieszyć się ze spotkania z Prawdziwym, żywym i kochającym Bogiem .
:)
wiara przede wszystkim..
Każdy człowiek w coś wierzy. To tak ode mnie =]
Pozdro :*
1 5 1