Odpowiedzi

2010-01-23T19:51:47+01:00
1-wiązanie kowalencyjne niespolaryzowane
2-wiązanie kowalencyjne niespolaryzowane
3-wiązanie jonowe
4-wiązanie jonowe
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-23T19:56:46+01:00
SiH₄
Si - 1,8
H - 2,1
ΔE = 2,1 - 1,8 = 0,3 (wiązanie kowalencyjne niespolaryzowane) (dokładnie - wiązanie kowalencyjne atomowe)

CS₂
C - 2,5
S - 2,5
ΔE = 2,5 - 2,5 = 0 (wiązanie kowalencyjne niespolaryzowane) (dokładnie - wiązanie kowalencyjne czyste)

NaF
Na - 0,9
F - 4,0
ΔE = 4,0 - 0,9 = 3,1 (wiązanie jonowe)

CaCl₂
Ca - 1,0
Cl - 3,0
ΔE = 3,0 - 1,0 = 2 (wiązanie jonowe)