Odpowiedzi

2010-01-23T19:52:21+01:00
X-y=1
2x-3y=3

x=y+1
2(y+1)-3y=3

x=y+1
2y+2-3y=3

x=y+1
-y=1 |:(-1)

x=y+1
y=-1

x=0
y=-1
2010-01-23T19:52:48+01:00
X=y+1
2x-3y=3

x=y+1
2(y+1)-3y=3

x=y+1
2y+2-3y=3

x=y+1
-y=1

x=y+1
y=-1

x=-1+1
y=-1

x=0
y=-1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-23T19:54:14+01:00
X-y=1→x=1-y
2x-3y=3

x=1-y
2(1-y)-3y=3

x=1-y
2-2y-3y=3

x=1-y
-5y=3-2

x=1-y
-5y=1

y=-⅕
x=1-y=1-(-⅕)=1+⅕=1⅕

spr.2x-3y=3
2×1⅕-3×-⅕=3
¹²/₅+⅗=3
3=3