Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-23T19:58:32+01:00
Wczoraj rozpoczął się rok szkolny. Wszyscy uczniowie naszej szkoły zebrali się w koście na mszy z okazji nierozpoczęcia roku szkolnego.Później wszyscy poszli do naszej szkoły gdzie miał miejsce apel. Wszyscy mieli smutne miny, ponieważ wakacje się skończyły. Pani dyrektor kazał wszystkim udać się do swojskich las z nauczycielami którzy podyktowali nam plan lekcji na najbliższe dni. Ucieszyłam się bo spotkałam swoje koleżanki i kolegów z klasy.Jakos minął mi dzień :)
31 2 31
2010-01-23T20:01:34+01:00
To rozpoczęcie roku było całkiem udane jak i śmieszne. Odbyło się na powietrzu, gdyż była piękna, słoneczna pogoda i było bardzo ciepło. Na samym początku wszyscy zajęli swoje miejsca. Odbył się krótki apel. Następnie było przedstawienie, które wszystkich rozśmieszyło. Ze względu na to, że było upalnie każdy dostał butelkę wody. Pod koniec pani dyrektor życzyła wszystkim uczniom i tym małym i dużym szczęśliwego roku pełnego samych dobrych ocen ocen. Nauczycielom również złożyła serdeczne życzenia na ten rok szkolny. Po rozpoczęciu wraz ze znajomymi wybrałam się na lody. Porozmawialiśmy, pośmialiśmy się. Było bardzo fajnie.
20 3 20