Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-01T19:43:08+02:00
Na2S- I i II
Cu2O- I i II
AlCl3- III i I
Cl2O7- VII i II
BaO- II i II
Al2S3- III i II
CO2- IV i II
KCl- I i I
PH3- III i I
SO3 VI i II
N2O5- V i II
CuCl2- II i I
(wartościowości są po kolei jak w związkach)
1 4 1
2009-10-01T20:00:39+02:00
Na2S- I i II
Cu2O- I i II
AlCl3- III i I
Cl2O7- VII i II
BaO- II i II
Al2S3- III i II
CO2- IV i II
KCl- I i I
PH3- III i I
SO3 VI i II
N2O5- V i II
CuCl2- II i I