Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T11:27:17+01:00
Zwracam się z uprzejmą prośbą o przyjęcie mnie do I klasy LO im. (wpisz odpowiednią nazwę) do klasy matematyczno - fizycznej.
Prośbę swą motywyję tym iż interesuję się matematyką oraz technologią komputerową. Biorę udział w licznych konkursach matematycznych i informatycznych. Fakt ten poświadczam odpowiednimi zaświadczeniami załączonymi do niniejszego podania.
Proszę o pozytywne rozpatrzenie mojej prośby.


Z poważaniem:
(Twój podpis)

Załączniki:
(wpisz nazwy konkursów, mogą być zmyślone jeśli to praca domowa)
3 5 3
2010-01-24T13:58:50+01:00
Zwracam się z uprzejmą prośbą o przyjęcie mnie do klasy pierwszej o profilu matematyczno informatycznym w I Liceum Ogólnokształcącym im. <...>

Moją prośbę motywuję chęcią pogłębienia wiedzy i rozwijania swoich zainteresowań oraz dobrymi wynikami w nauce na poziomie gimnazjalnym. Matematyka, informatyka czy fizyka nie sprawiają mi trudności. Z chęcią przystąpię do kontynuacji nauki języków obcych (angielskiego i niemieckiego). Z obu języków otrzymuje dobre oceny.

Pragnę nadmienić, że podczas nauki w Gimnazjum, przez trzy lata uczęszczałem również na zajęcia informatyczne.

Bardzo proszę o pozytywne rozpatrzenie złożonego przeze mnie podania.

Z wyrazami szacunku:
<...>





wzorowałam się na innym podaniu.
starałam się...
pozdrawiam :****
2 3 2