Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-23T20:12:48+01:00
M Mg₃(PO₄)₂= 3*24u + 2*31u + 8*16u = 72u + 62u + 128u = 262u

mH₂CO₃ = 2u + 12u + 3*16u = 14u + 48 u = 62u
1 5 1
2010-01-23T20:14:26+01:00
Mg₃(PO₄)₂

M = 3 * Mg + 2 * P + 2 * 4 * O
M = 3 * 24u + 2 * 31u + 8 * 16
M = 72u + 62u + 128u
M = 262u

H₂CO₃

M = 2 * H + C + 3 * O
M = 2 * 1u + 12u + 3 * 16u
M = 2u + 12u + 48u
M =62u

POZDRAWIAM :)
2010-01-23T20:18:28+01:00
Mg3(PO4)2=24u*3+31u*2+16u*4*2=72u+62u+128u=262u
H2CO3=1u*2+12u+16u*3=14u+48u=62u