Odgadnij wyrazy H lub Ch o podanych znaczeniach :
a) następstwo, kolejność wydarzeń w czasie-...............
b) sztuka taneczna, układ tańców i baletu-..................
c) źle namalowany obraz-.......................
d) przewlekły, stale trwający-...................

2

Odpowiedzi

2010-01-23T20:23:54+01:00
A)chronologia
b)choreografia
c)chłam xD
d)niewiem
4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-23T20:29:19+01:00
A) następstwo, kolejność wydarzeń w czasie- chronologia
b) sztuka taneczna, układ tańców i baletu- choreografia
c) źle namalowany obraz- chłam
d) przewlekły, stale trwający- harmonogram
5 4 5