Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-23T20:25:51+01:00
6x5 to wymiary podstaw
1dm = 10 cm to wysokość, zatem:
długość krawędzi = 6 * 4 + 5 * 4 + 10 * 4 = 24 +20 +40 =84cm
32 3 32
2010-01-23T20:26:46+01:00
A=6cm
b=5cm
c=1dm=10cm
4a+4b+4c=4*6+4*5+4*10=24+20+40=84cm
łączna długość krawędzi tego prostopadłościanu wynosi 84cm.
18 4 18
  • Roma
  • Community Manager
2010-01-23T20:27:30+01:00
A, b, c - długość krawędzi prostopadłościanu
a = 6 cm
b = 5 cm
c = 1 dm = 10 cm
4a + 4b + 4c = 4*6 + 4*5 + 4*10 = 24 + 20 + 40 = 84 cm = 8,4 dm

Odp. Łączna długość krawędzi prostopadłościanu wynosi 84 cm = 8,4 dm
24 4 24