Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-23T20:33:55+01:00
Abraham pierwszy z hebrajskich patriarchów.Przypuszcza się, że był aramejskim kupcem.jego ojcem byl Terach.Abraham mial 2 braci-nachora i harana.Pojął za żonę kobietę imieniem Saraj, która była niepłodna i nie mogła mieć dzieci
2 2 2
2010-01-23T22:01:14+01:00
ABRAHAM-zgodnie z przekazami biblijnymi był ojcem narodu żydowskiego .Z woli boga wyruszył z mezopotamii do palestyny, do której dotarł dopiero po wieloletniej wędrówce.
2 5 2