Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-23T20:38:09+01:00
CI corporate identity, czyli identyfikacja wizualna firmy, w której w skład wchodzą:
- wizytówki
- papier firmowy
- papeteria
- font firmowy
- kolorystyka firmy
- oraz pozostałe elementy
Dzięki identyfikacji wizualnej umacniamy wizerunek firmy i jej produktów na rynku pośród konkurencji.
6 2 6
2010-01-23T20:38:25+01:00
Corporate Identity to kompletne opracowanie identyfikacji wizualnej firmy, standaryzacja wszystkich elementów wizerunku firmy, pozwalające realizować strategię komunikowania się z otoczeniem i budowania przewagi konkurencyjnej.
3 5 3