Zosia robiła zdjęcia Pawłowi i jego psu. Okazało się, że łącznie zrobiła 24 zdjęcia. Paweł jest na osiemnastu zdjęciach, a pies na czternastu. Jaką część wszystkich zdjęć stanowią te , na których jest Paweł razem z psem?

3

Odpowiedzi

2010-01-23T20:46:15+01:00
24-18=6
14-6=8 - zdjęcia razem
24:8 = 3
czyli na ⅓ wszystkich zdjęć są razem
4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-23T20:46:39+01:00
Suma zdjęc = 24

Zdjęcia z Pawłem = 18
Zdjęcia z psem = 14

18 + 14 = 32

32 - 24 = 8

24 : 8 = 3


Odp. Paweł z psem są razem na ośmiu zdjęciach. Stanowi to ⅓ całości zdjęć.
17 3 17
2010-01-23T20:46:49+01:00