Odpowiedzi

2009-10-01T19:04:15+02:00
1. pertraktacje – to gorąca sprawa!
2. rozprawmy się z mitami targowania się!
3. dlaczego niektórzy nie mogą się porozumieć
4. ustępstwa przemawiają głośniej niż argumenty
5. negocjacje, w których wygrywają obie strony (negocjacje win-win)
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-01T19:07:04+02:00
-Nie przystępuj do negocjacji nie przygotowany.
-Negocjowane mogą być tylko oferty, propozycje.
-Uzasadnienia i argumenty są materiałem dodatkowym, znaczącym w budowaniu obrazu stron.
-Ustal swoje “minimum”.
-Zawsze słuchaj uważnie ofert drugiej strony, nie lekceważ ani słów, ani sposobu mówienia.
2 5 2
2009-10-01T19:07:55+02:00
1. pertraktacje – to gorąca sprawa!
2. rozprawmy się z mitami targowania się!
3. dlaczego niektórzy nie mogą się porozumieć
4. ustępstwa przemawiają głośniej niż argumenty
5. negocjacje, w których wygrywają obie strony
2 3 2