Odpowiedzi

2010-01-23T20:50:35+01:00
Maryja wzorem dla kościoła
Moim zdaniem maryja zyskała podziw wszystkich ludzi ponieważ przyjęła z pokorą wezwanie boga do bycia matką zbawiciela i mimo to ze miała męża i obawiała się jego reakcji przyjęła jego powołanie


<musisz sobie to delikatnie rozwinąc ja z tego dostałam 6:]>
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T00:18:27+01:00
Pamietam że bardzo fajny temat to był :)

"jak wyobrażam sobie niebo?"