Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-23T20:58:27+01:00
Osoba sprawująca władzę, to osoba ambitna, stanowcza, dążąca do celu. Osobą sprawującą władze może być prezydent, prezes, kierownik, muszą być odpowiedzialni i szanowani. Takie osoby muszą pracować nad szacunkiem. Ludzie powinni ich szanować, a oni pracować sobie na to uczciwością i uprzejmością.Pisząc na zakończenie musi kierować tymi osobami odpowiedzialność i stanowczość.
27 3 27
2010-01-23T23:32:56+01:00
Osoba, która chce dojść do władzy powinna być odpowiedzialna za swoje działanie i głoszone poglądy. Musi wykazywać się stałością swoich poglądów, a nie w przeciwieństwie do niestety większości osób sprawujących władzę nad ludźmi szukać własnej korzyści. Na koniec warto dodać, że powinna to być także osoba odważna, inteligentna i sprytna dla dobra innych.
31 2 31
2010-01-24T00:00:16+01:00
Osoba sprawująca władzę powinna być przede wszystkim odpowiedzialna i powinna brać swoją winę na siebie. Osoba rządząca musi przewidywać skutki swoich decyzji, nie powinna być zapatrzona w siebie i cenić poglądy innych. Ten człowiek powinien szanować wszystkich swoich podwładnych i pomagać im nawet w brew sobie. Osoba taka powinna siebie stawiać na drugim miejscu, a na pierwszym swój lud.
87 4 87